One de musical

FAQ

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je tickets, de corona maatregelen of de voorstelling ? Lees hier de veelgestelde vragen.
Staat je vraag er niet tussen?

Bel naar Eventim via 0900 – 1353 (60 cent p/m).
Bereikbaarheid: ma-do 09:00 – 20:00, vr 09:00 – 18:00, za-zo 10:00 – 16:00

One de musical One de musical One de musical

VRAGEN OVER TICKETS EN HET THEATER

Wat is een LED-Box Theater?

Voor de première is het voormalige Broadway theater in Studio’s Aalsmeer volledig verbouwd en overal in de zaal hangen LED-panelen.

Op het toneel, maar ook in de zaal zowel aan de zijkanten als boven het publiek. De bezoekers zitten dus midden in een dynamische wereld, die door de LED-panelen compleet veranderd kan worden.

Een all-around performance waardoor je musical  beleeft als nooit tevoren.

Hoe kan ik tickets bestellen?

Klik op de knop “Boek tickets” boven aan de pagina. Je komt dan op de bestelpagina van Eventim, dit is het officiele verkoopkanaal van ONE de Musical.

Ik heb een vraag over mijn tickets, waar kan ik terecht?

Voor vragen over uw bestelling kunt u terecht bij het platform waar u de tickets heeft aangeschaft. Komt u er niet uit? Stuur een e-mail naar info@onedemusical.nl.

Kan ik ook een diner, lunch of een arrangement reserveren?

Ja zeker! Je kunt je theaterbezoek ontspannen beginnen of eindigen met een theaterdiner of lunch.
In Restaurant Downtown schuif je aan voor een culinaire reis. Op het menu staan heerlijke gerechten geïnspireerd op het verhaal van ONE.
In de Pianobar kun je genieten van diverse arrangementen voorafgaand, tijdens of na de voorstelling van ONE de Musical.

Voor de lunch, het diner en arrangementen kun je een voucher bestellen via de ticketpagina van Eventim. Je geeft aan welke dag je naar het theater komt en je kunt daar diner of arrangementen boeken.

Zijn er rolstoelplaatsenen hoe reserveer ik die plaatsen?

Er is een beperkt aantal rolstoelplaatsen in ons theater. Als u daarvan gebruik wilt maken, kunt u het beste telefonisch contact opnemen met Eventim op 0900-1330 (lokaal tarief, alleen voor het reserveren van rolstoelplaatsen), zodat je de juiste tickets/stoelen reserveert.

De rolstoelplekken bevinden zich voorin de zaal,

Hoe kan ik een groepsreservering boeken?

We kunnen groepsreserveringen en arrangementen geheel naar uw wens samenstellen.

Neem contact op met arrangementen@onedemuscial.nl om alle mogelijkheden en opties te bespreken.

We denken graag met u mee en maken voor u een voorstel-op-maat.

VRAGEN OVER DE VOORSTELLING

Hoelang duurt de voorstelling?

ONE de Musical duurt ongeveer 2 ½ uur en wordt onderbroken door een pauze van 20 minuten.

Voor welke leeftijd is de voorstelling geschikt?

ONE is bedoeld voor bezoekers van 8 jaar en ouder. Er gelden geen speciale tarieven voor kinderen.

Worden er speciale effecten gebruikt?

Ja, onder meer -maar niet uitsluitend- (intense-) licht- en geluidseffecten. Middels het bezoek aan onze voorstelling verklaart u hiermee akkoord en bekend te zijn.

Is de cast tijdens alle voorstellingen dezelfde?

De rolbezetting is in principe zoals op deze website wordt gecommuniceerd. ONE behoudt zich echter het recht voor om de bezetting – zonder aankondiging vooraf – te wijzigen. Dit is geen reden voor restitutie van tickets.

Zijn alle (song-) teksten in het Nederlands?

ONE wordt volledig in het Nederlands uitgevoerd.

Waar staat ONE voor?

Wij zijn ONE: “ Iedereen is één”
Bij ons is iedereen gelijk.

Wat is de link met Egypte?

De musical is vooral een ode aan de eeuwige liefde, maar geeft tevens een mooi inzicht in en eerbetoon aan het Egypte van toen.  

Egyptoloog Huub Pragt is al vanaf het begin als adviseur betrokken bij deze spectaculaire theaterproductie. Zijn input en kennis over alle Egyptische facetten van de musical en de betekenis erachter vormde de basis voor het verhaal van ONE. 

Hoe is de samenstelling van de cast?

We hebben een energieke, multiculturele cast, crew en team! Bij ONE vind je mensen van maar liefst 16 verschillende nationaliteiten en leeftijden tussen de 16 en 61 jaar.  

Ontmoet onze veelzijdige cast & crew hier 

 

Wie waren de arbeiders aan de bouw van de enorme piramides?

De mannen die de piramides hebben gebouwd, waren Egyptische bouwvakkers. Zij werden betaald voor hun diensten. 

Het is een misverstand dat de Egyptenaren over slaven beschikten. Dat is bewezen op basis van archeologische bewijzen en geschreven bronnen uit het Oude Rijk. In 2013 werden fragmenten van een papyrus ontdekt die recentelijk zijn vertaald door de Franse egyptoloog, daaruit blijkt duidelijk dat de arbeiders in ploegendiensten werkten en dat zij goed getrainde ambachtslieden waren. 

Recent is nog dit artikel gepubliceerd: Piramide van Cheops werd gebouwd in teams van 40 door Egyptenaren met namen als Merer, Mesou en Sekher.

 

VRAGEN OVER DINER/LUNCH ARRANGEMENTEN

Is er een restaurant in het theater

Ja, je kunt theaterbezoek ontspannen beginnen of eindigen met een theaterdiner of lunch.

In Restaurant Downtown schuif je aan voor een culinaire reis. Op het menu staan heerlijke gerechten geïnspireerd op het verhaal van ONE.

 

Wat is het menu voor diner of lunch?

Eet à-la-carte of geniet van een dagelijks wisselend, heerlijk  2-, 3- of 4-gangenmenu, samengesteld door onze chef.

Prijzen menu’s:
2-gangen €29,50
3-gangen €34,50
4-gangen €42,50
Speciaal voor onze jonge gasten serveren wij een kindermenu van €12,50

Bekijk de menukaart

Kan ik ook vooraf, in de pauze of na de voorstelling wat drinken ?

Ja er zijn verschillende arrangementen waarmee je voorafgaand of na afloop van ONE de Musical kunt genieten van een hapje en een drankje in de Pianobar.

Wat zijn de openingstijden van het restaurant?

Het restaurant opent de deuren vanaf 17.30 uur voor het diner dus u heeft alle tijd om voor de voorstelling te genieten van een drankje en de diverse specialiteiten die de chef voor u bereidt.
Voorafgaand aan de matineevoorstelling kunt u reserveren voor een heerlijke lunch. Het restaurant is vanaf 12.00 uur open.

VRAGEN OVER CORONA

Welke corona-maatregelen gelden er bij het theater?

Vanaf 25 februari geldt geen coronatoegangsbewijs en geen mondkapjesplicht meer voor onze voorstellingen!

Testen voor toegang geldt ook niet voor onze voorstellingen (alleen voor evenementen zonder een vaste zitplaats).

Is het theater goed geventileerd?

Het theater wordt elke dag goed geventileerd.
Bovendien is het theater voor onze voorstellingen volledig verbouwd en aangepast.

Ook de airconditioning en de luchtbehandeling zijn gerenoveerd, schoongeblazen en/of vernieuwd.

faded-bg