One de musical

FAQ

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bezoek, CORONA-maatregelen of het kopen van online tickets? Lees hier enkele veelgestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Bel naar Eventim via 0900 – 1353 (60 cent p/m).
Bereikbaarheid:
ma-do 09:00 – 20:00
vr 09:00 – 18:00
za-zo 10:00 – 16:00

One de musical One de musical One de musical

IS ER EEN GARDEROBE IN HET THEATER?

Ja, er is een garderobe. Het achterlaten van uw eigendommen geschiedt echter uitsluitend op eigen risico. ONE kan niet aansprakelijk worden gehouden voor verlies of beschadigingen van eigendommen.

IK HEB EEN VRAAG OVER MIJN TICKETS. WAAR KAN IK TERECHT?

Voor vragen over uw bestelling kunt u terecht bij het platform waar u de tickets heeft aangeschaft. Komt u er niet uit? Stuur een e-mail naar info@onedemusical.nl.

IK BEN EEN STUDENT EN WIL GRAAG ACHTER DE SCHERMEN KIJKEN. KAN DAT?

Helaas is dit niet mogelijk. Uitsluitend voor reguliere media aanvragen wordt – na aanmelding – indien mogelijk goedkeuring verleend voor een bezoek achter de schermen.

WORDEN ER SPECIALE EFFECTEN GEBRUIKT?

Ja, onder meer -maar niet uitsluitend- (intense-) licht- en geluidseffecten. Middels het bezoek aan onze voorstelling verklaart u hiermee akkoord en bekend te zijn.

WAT GEBEURT ER ALS IK TE LAAT ARRIVEER BIJ HET THEATER?

U wordt toegelaten op een geschikt moment tijdens de voorstelling. Dit is uitsluitend ter beoordeling van onze medewerkers. De voorstelling begint stipt op tijd.

VOOR WELKE LEEFTIJDEN IS DE MUSICAL GESCHIKT?

ONE is bedoeld voor bezoekers van 10 jaar en ouder. Er gelden geen speciale tarieven voor kinderen.

HOE LANG DUURT DE VOORSTELLING?

ONE duurt ongeveer 2 ½ uur en wordt onderbroken door een pauze van 20 minuten.

IS DE CAST TIJDENS ALLE VOORSTELLINGEN HETZELFDE?

De rolbezetting is in principe zoals op deze website wordt gecommuniceerd. ONE behoudt zich echter het recht voor om de bezetting – zonder aankondiging vooraf – te wijzigen. Dit is geen reden voor restitutie van tickets.

ZIJN ER ROLSTOELPLAATSEN BESCHIKBAAR?

Ja, er zijn per voorstelling een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Neem hiervoor contact op met onze ticketing partner Eventim via tel. 0900-1330.

CORONA: WELKE MAATREGELEN GELDEN ER BIJ HET THEATER?

ONE de Musical volgt de actuele regels en maatregelen van het RIVM en de regering.

CORONA: MOET IK EEN VACCINATIEBEWIJS LATEN ZIEN?

Vanaf 25 september geldt dat de 1,5 m losgelaten kan worden, op voorwaarde dat er een CORONA-bewijs overlegd kan worden. Net als de meeste andere theaters zullen wij daarom onze bezoekers vanaf 13 jaar zullen vragen een coronatoegangsbewijs te tonen in combinatie met een geldig identiteitsbewijs.
Kijk hier hoe je zo’n bewijs kunt aanvragen.

CORONA: IS EEN MONDKAPJE VERPLICHT IN HET THEATER?

In het theater geldt geen mondkapjesplicht meer (sinds 26 juni 2021).

CORONA: MET HOEVEEL KUNNEN WE NAAST ELKAAR ZITTEN?

Met het loslaten van de 1,5 meter en het CORONA-bewijs is er geen limiet meer voor het aantal mensen dat naast elkaar mag zitten.

CORONA: IS HET THEATER GOED GEVENTILEERD?

Het theater wordt voor onze voorstelling volledig verbouwd en aangepast. Ook de airconditioning en de luchtbehandeling worden gerenoveerd, schoongeblazen en/of vernieuwd.

CORONA: IK HEB TWEE VACCINATIES, MAAR NOG GEEN CORONA-PAS. WAT NU?

In dit geval kun je dus nog geen QR-code laten zien. Om toch veilig naar binnen te kunnen, dien je dus een coronatoegangsbewijs (testen-voor-toegang) te kunnen laten zien. De up-to-date informatie hierover vind je op Rijksoverheid.nl

KAN IK REEDS GEKOCHTE TICKETS RUILEN?

Het is niet mogelijk om toegangsbewijzen te ruilen.

WORDEN ALLE (SONG-) TEKSTEN IN HET NEDERLANDS GEZONGEN/GESPROKEN?

ONE wordt volledig in het Nederlands uitgevoerd.